Look för sensommaren!


image13image14

Tröja och kjol: 99.00(topp)129.00(jeanskjol.) Detta är verkligen snyggt tillsammans, den coola toppen finns i tre färger, rosa, lila o svart. Kjolen går i en mörkare ton. Så vill du se grymt cool ut, köper du detta på H&Ms hemsida(se länkar) eller letar igenom garderoben efter något liknande eller sätter igång och syr! 5/5


Väskälskare!! Väskor från Ellos, se länkar!

image6    image7image8
1: 299.00! Snygg väska! Jag gillar färgen, stort + för fransarna. Dock ett litet - för att det känns som om det är något som saknas. 4/5
2: 299.00! Nja, jag är faktiskt inte lika förtjust i den här! Den har för många fack. Och för lång (enligt mig).
Ett + dock för att den är svart. 3/5
3: 449.00! Snygg? Ja verkligen! Underbar? Såklart! Jag gillar verkligen den här vita väskan. Dock är den verkligen dyr. Men har man pengar så ska man spendera dom på den här! Vitt = somrigt! 5/5

Varför?

image5
Ibland kan man undra, varför köper alla så dyrt smink?
Jo, kvalite?! Men ändå, ta t.ex ögonskuggan på bilden, från H&M 39 pix!
Då spelar det liksom ingen roll, man ser lika cool ut ändå!
H&M (+ alla andra billiga o bra märken): HOT!
Dyra märken: NOT!

Ny Blogg?? Oh YES!

Jag har länge velat haft en blogg om mode, smink m.m men jag har aldrig vetat hur man skulle göra en!
Men nu har jag äntligen fått iordning på det!!!
Jag hoppas att ni kommer gilla min förhoppningsvis coola blogg.


RSS 2.0