Hej hopp!

E fortfarande sur p.g.a fredagen. Fattar inte hur Evelina kan åka ur!!!!
Har tyråkigt å inget att skriva förutom att mitt nya smink e på väg!


Julklappar!

Hejsan! Tänkte lägga in den där julkappslistan:


Mamma:  Ett fotvårdsset är ju perfekt för mamma! Finns att köpa på Eleven!

Pappa: Hm svårt, men en ny mössa blir nog mysig. Finns i många klädbutiker. För anti-mössa-pappan finns ju alltid en ny skjorta eller ett par strumpor!

Syster: Till storasyster är ju ett Gör-det-själv franska naglar set från H&M rena drömmen! Men för lillasyster så tipsar jag Barbie!

Bror: Till lillebror tycker jag en fin legobil! Finns på BR. Till storebror tycker jag ett par fräcka jeans, sy till nåt fräckt p byxorna, t.ex hans intialer.

Till dig själv: Känn efter, vad vill du verkligen ha? Unna dig det!

Evelina Sewerin + ögonmejk = sant!!








Okej, Evelina i Idol är helt klart den som är fräckast klädd, sminkad och med coolast frisyr!
Mén, hallå! Kolla in den ögonmejken en gång, love it!
SNYGGAST I IDOL: Evelina Sewerin! Hon och Marie Picasso ska komma till final

image24

Skrev ju tidigare att de skulle bli en Max factor Masteriece max.
Det blev en DEFINE-A-LASH från Maybelline istället! Funkar super!

HEJ IGEN!

Ursäkta mig! det har vart ett väldigt långt uppehåll nu!
kommer senare lägga in en julklappslista!!


RSS 2.0