Bilder på mig??

Tja, ni ser rubriken. Jag hade tänkt att detta från börjat skulle vart en sminkblogg men icke. Ett inlägg om smink. Jag ska därför visa hur jag ser ut och lite info, dock ingen sminkbild.

Denna bild är helt ny, ser faktiskt ut så där :O. Dock så är det en grynig bild, blänk i glasögonen, röda ögon, rufsigt hår.
Tja ni vet, allt är katastrof. Men jag har nästan inga bilder på mig själv så då får detta duga.
NAJS!
Namn:Erica
Internetnamn:Icis elr Iciz
Född:1996
Älskar:SMINK! (L)
Hatar: Bad hair days :(
Bor: 13 mil ifrån Göteborg
Kön:Tjej
Accesoarer: Glasögon
Favvopuder: Pierre Robert

Där var lite om mig, undrar ni nåt så är det superlätt att skicka en kommentar


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det syns att du har tagit kortet på Mobil Erica.

Kan inte du ta bilder på smink eller lipgloss. Vill så gärna se! Kommer säkert tillbaka och kollar nån dag!!!!!!

2008-10-21 @ 17:55:16
Postat av: Rebecka

Det syns att du har tagit kortet på Mobil Erica.

Kan inte du ta bilder på smink eller lipgloss. Vill så gärna se! Kommer säkert tillbaka och kollar nån dag!!!!!!

2008-10-21 @ 17:55:41
Postat av: Erica

Rebecka:Som sagt, bilder kommer på den nya bloggen.

2008-10-21 @ 18:26:48
Postat av: Rebecka

När kommer den nya bloggen? Vad kommer den heta?

2008-10-24 @ 09:27:49
Postat av: Erica

Rebecka: Jag har faktiskt inte tagit den bilden på mobil, utan den kommer från en kamera. Den nya bloggen kommer (som skrivet)om 1-1,5 månad. Vad den kommer heta är en personlig fråga som jag inte kan svara på här. Men om du följer bloggen så kommer det dyka upp en länk före ulnågon gång.

2008-10-24 @ 13:11:08
Postat av: Mikaela

vem älskar inte smink?;)

2008-10-24 @ 13:15:25
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Erica

Mikaela: Jag säger som Hamlet: Vem älskar eller inte älskar smink? Det är det som är frågan ;P

2008-10-24 @ 16:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0