Blåtiran!

Japp, denna makeup gjorde jag när jag experimenterade för nån vecka sen. Inspirationen är en isdrottning!









Bas:

Nivea Young Conrol Shine
Pierre Robert: Puder

Ögon:

Pierre Robert: Blå skugga
Silvrig eyedust
Jane Hellen: Mörkblå Kajalpenna
Skimrig tjock penna i blått

Läppar:

Pierre Robert Blå skugga
Silvrigt läppstift: Collection 2000

Först smörer jag in krämen i hela ansiktet. Och sen puder över det

Sen blå skugga över hela ögonlocket. Sen eyedust över hela ögonlocket. Lägger kajalstrecken med kajalpennan. Efter det så lägger jag den tjocka pennan längs den övre fransraden och ut i kajalstrecken
På läpparna målade jag på lite blå skugga och suddade så det skulle se flammigt ut och så läppstift över det.


Kommentarer
Postat av: olivia, emma

shit :O du ser skrämmande ut!!!

MVH: oss

2008-10-28 @ 16:51:48
Postat av: Erica

Hehe,Olly, hängde Emma med dig hem eller??

2008-10-28 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0