Rosa idag!

Dom här bilderna är tagna för 20 minuter sen så dom är helt nya.
OBS. Kvaliten är katastrof! Mobilkamera. Jag hoppas dom duger så länge.
Färgerna är igentligen mycket mörkare och lite lila. Bild 2 visar färgerna bra.









Bas:

Puder från budgetpalett
Rouge från budgetpalett

Ögon:

Rosa dipshadow från Dermosil
Eyedust jag gjort själv

Läppar:

Frida lipgloss


Först lägger jag på det bruna rouget, sen det rosa. Efter det så lägger jag puder över hela ansiktet.
Varför jag lägger rouge först? För jag har så ljus hy att jag måste ha puder över rouget för att det ska se naturligt ut.
Efter det så lägger jag på den rosa dipshadowen och till sist min hemmagjorda eyedust. Eyedusten lägger  jag tunt då jag vill ha lite mer skimmer än färg.
Och till slut så lägger jag på det söta glanset från FRIDA-tidningen.
På dessa bilder har jag ingen mascara.

Well, vad tycks??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0